轻松背单词新浪微博 轻松背单词腾讯微博
轻松背单词微信服务号
当前位置:首页 -> 7级英语阅读 - > 减肥运动相关口语表达 第22期:拒吃高脂肪起...
减肥运动相关口语表达 第22期:拒吃高脂肪起司
添加时间:2018-04-21 19:27:36 浏览次数: 作者:未知
Tip:点击数字可快速查看单词解释  
  • One ounce oI most cheeses----one measly slice----averages about 100 calories and 7 or 8 grams of fat. 

    大部分的奶酩只要一盎司____即使是微不足道的一小片___平均都含大约 100 卡的热量与 7 到 8 克的脂肪。 

     What’s a cheese lover to do? Look for low-fat varieties. Try mozzarella made from part-skim milk,with fewer calories and about two-thirds the fat of whole-milk mozzarella. Check the labels. Most large cheesemakers are now making low-fat varieties. And when buying other products,such as pizza,check for low-fat cheese as an ingredient. 

    热爱奶酪的人怎么办呢?选用其他的低脂奶酪吧。试试由半脱脂牛奶所做成的意大利白奶酪吧,它的热量比较少,脂肪含量仅及全脂白奶酪三分之二左右。购买前先检查一下各种奶酪产品标签。现在大多数规模较大的奶酪制造商都有生产各种不同的低脂奶酪制品。在买其他像比萨之类的产品时,也要检查一下它们使用的奶酪材料是不是低脂的。 健身短语 1.look for. . .寻找…… 2.such as…像是/诸如......

     7级    英语口语 
     单词标签:


    点击收听单词发音收听单词发音  


    文章评论 共有评论 0查看全部

      会员登陆
      热门单词标签
    我的单词印象
    我的理解: